O ile mi wiadomo w Żanęcinie (jadąc z Radiówka po prawej stronie) - wiem, że sprzedają, chyba również serwisują. Będę tamtędy po południu wracał to sprawdzę banner.
Polecić nie polecę, bo nie mam skutera, preferuję rower.
Może jeszcze Max coś poleci, bo on chyba w 2 kółkach z motorkiem gustuje (wprawdzie nie chińskich, ale może coś poleci).
Wywołany odpowiadam, niestety nie znam nikogo w okolicy. Swoje skutery serwisuję sam, lub u chłopaków z moped.pl (daaaleko) A na czym polega problem? Może zaradzimy bez serwisu?
Dzięki za chęć pomocy. Sprawdzam jeszcze elektrozawór w gaźniku, który, wydaje mi się, nie dostaje prądu. Czy dobrze przypuszczam, że tam powinno być ok. 12V?
Mam czterosuw. Odpala dobrze, lepiej jak jest zimny. Ale jak daję gazu to się "krztusi". Dobrze myślę, że tzw. ssanie ma zawsze 12V, a przez to coś tam w środku się nagrzewa i zamyka dyszę w gażniku, która na początku mieszankę "wzbogaca"?
Teraz zauważyłem, że alternator (albo jak to się nazywa w małym skuterze) nie daje prądu, albo tylko 0,3V. Szukam dalej ...
Znalazłem takie coś o ssaniu, bo wydaje się, że to jednak o to chodzi: "Ssanie automatyczne działa w ten sposób, że w stanie zimnym tulejka wystająca z niego jest tak jakby "schowana" - ssanie jest włączone. Kiedy silnik zostanie uruchomiony, zostaje zasilany z obwodu zasilania świateł. Umieszczony w nim pozystor PTC rozgrzewa się (to ta płytka podobna do baterii). Poniżej pozystora znajduje się urządzenie przypominające termostat stosowany w układzie chłodzenia. Gdy się nagrzeje wysuwa się z niego pręt, popychając równocześnie tłoczek z iglicą ssania gaźnika. Urządzenie rozruchowe gaźnika zostaje wyłączone. "
Post edytowany przez michalszymaniak 2011-09-13 13:19:57
Dziękuję za ofertę! Może jednak magneto jest OK, bo zauważyłem, że akumulator jest ładowany (12,3V bez silnika, 14,5V kiedy silnik chodzi).
Czy na kontaktach regulatora powinienem coś sensownego mierzyć?
Na Akku mam wspomniane 14,5V, natomiast na "Regler" i "Sense" między 0,3 a 5V, bardzo nierówno. Na "Sense" wisi m.in. Elektrozawór. Może regulator do wymiany? Gdzie można jeszcze szukać? Mieszanka jest zdecydowanie za tłusta, świeczka i cała głowica są czarne. Dlatego wpadłem na elektrozawór. Wszystkie inne powody od filtra powietrza aż po luz zaworowy mogę raczej wykluczyć, również sam elektrozawór w gażniku. .
Tak myślałem. Rzeczywiście regulator napięcia był zepsuty. Wymieniłem go, i wszystko było OK - przez ok. 10 km. Potem to samo co było. Obecnie w ogóle nie chodzi.
Witam tak jak wczesniej bylo pisane w Zanencinie po prawej stronie jakdac od Radiowka mam namiery na chlopaka ktory tam naprawia skutery sam u niego robilem sowja honde x8r ma ceny nie drogie i moze wszystkie czesci zalatwic. Jak cos to pisz na msoyka@o2.pl podam tel lub gg 2077949